زمانی که می خواهید برای بودجه و تلاش های بازاریابی شرکت، برنامه ریزی کنید، با برگزینی های متعددی رو به رو می شوید. بسته بوسیله بودجه، اهداف، جدول زمانی و متغیرهای دیگر، احتمالاً روی استراتژی هایی مانند پرداخت بابت هر کلیک (PPC)، بهترین سازی اتومبیل خیز وجو (SEO)، رسانه های اجتماعی و شاید بازاریابی ایمیلی متمرکز می شوید. بااین حال اگر بوسیله دنبال راهی بخاطر اضافه آگاهی از برند خویشتن هستید، باید راه جذاب لطافت برای ارتباط با مشتریان نمودار کنید. شما باید داستانی را برای مخاطبان خویشتن تعریف کنید که مأموریت و هدف برند را بوسیله طور کنجکاو به تصویر بکشد. بهینه راهکاری که درون سال ۲۰۱۹ شما را به این مقصد می رساند، سرمایه گذاری روی بازاریابی ویدئویی خواه Video Marketing است. چنانچه تابه حال در تک نصیب گیری از ویدئو به نشانی ابزاری که شما را به اهداف شریک شدن نزدیک برنده می نرم خاطر نکرده اید، حالا زمان مناسبی است:آدم بوسیله دستیار ویدئو و ابزارهای بصری، ۶۵ درصد اطلاعات را بوسیله مدت سه روز یا بیشتر داخل ذهن نگه می دارند.خواهش استفاده کنندگان به مشاهده ی ویدئوهای بازاریابی، چهار طبق میل آن ها به مطالعه ی اطلاعات متنی است.زمانی که پست های شبکه های اجتماعی حاوی ویدئو هستند، تعامل ارگانیک کاربران را به شدت افزایش می دهند.بازدهی مالی محتوای ویدئویی، تقریباً ۱۲ برابر اختلاط متن و تصویر است.تو حال حاضر ۸۷ درصد از بازاریابان آنلاین، تو استراتژی های خود از ویدئو مارکتینگ استفاده می کنند.

نیز شرکت هایی که در بازاریابی خویشتن از محتوای ویدئویی استفاده می کنند ۲۷ درصد نرخ کلیک (CTR) و ۳۴ درصد نرخ تحول بیشتری دارند و درآمد سالانه ی آن ها نیز تا ۴۹ درصد رشد سریع تری را تجربه می بطی ء.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

شاید در نگاه اول، ویدئو مارکتینگ فرایند ی مبهم، گران و مرموز ای به رویت برسد، ولی واقعاً این طور نیست. ویدئو مارکتینگ می تواند به سادگی ِتصویربرداری ازطریق تلفن همراه و تکثیر کردن موسیقی کم قیمت و لوگوی شرکت باشد. بهتر است در این بنیان از تعابیر غیرضروری اجتناب کنیم: بازاریابی ویدئویی یعنی ویدئو را بوسیله طریق ای به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید که ارزش خویش و آگاهی از برند شما افزایش ظاهر درنگ. همه ی ویدئوهای دارای اسپانسر که در شبکه های اجتماعی به صورت پاپ آپ (Pop Up) مشاهده می کنید، خبرنامه های ایمیلی که درون آن ها فیلمی به ارائه درمی آید، ویدئوهایی که درون صفحات واقعی وب سایت ها و وبلاگ ها تعبیه می شود، انواعی از بازاریابی ایمیلی هستند.

مزایای ویدئو مارکتینگ۱- افزایش نرخ تغییر

تاکنون تحقیقات متعددی به تماس ی مثبت ویدئو و افزایش قیمت تغییر رمز کرده اند. یک ویدیوی خشنود کننده، کاملاً اقدام مشتریان بالقوه را تحت تأثیر فراغت می دهد و حتی یک بازدیدکننده ی ساده را بوسیله یک لید (مخاطب بالقوه) دگرگونی می کند. اگر تیم بازاریابی بتواند ازطریق یک فیلم تأثیرگذار، احساسات و هیجانات درستی را در بینندگان به وجود آورد، به ابزار بازاریابی قدرتمندی دست یافته است. از طرف دیگر ویدئو می تواند نکات آموزشی محصول و گواهینامه های مرتبط را بهتر به تصویر بکشد، که بوسیله نوبه ی خود بها تبدیل را با شتاب فزاینده ای بالا می برد.۲- ویدئو تأثیر فوق العاده ای روی کمپین های ایمیل مارکتینگ دارد

حجم بالای ایمیل های اسپم، بازاریابی ایمیلی را با چالشی جدی مواجه کرده است و برندها به سختی تلاش می کنند سیاهه مخاطبان را به باز کردن ایمیل های خویشتن تشجیع کنند. مقابل آمار، اگر از واژه ی ویدئو» در عنوان ایمیل های شرکت استفاده کنید، گمان باز شدن ایمیل های شما به شدت افزایش پیدا می یواش. شاید عجیب به نظر برسد ولی ایمیل هایی که حاوی ویدئو هستند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد بیشتر از سایر ایمیل ها باز می شوند. درون اغلب موارد، نمی توانیم جرم شویم که تماشای یک ویدئو ساده تیز از مطالعه ی محتوای متنی است؛ مخصوصاً اگر در ویدیوها، اسلوب استفاده از محصول یا نکاتی را نمایش دهید که ازطریق توصیفات متنی، بوسیله سادگی برازنده درک نیستند، بازدهی ویدئو را بیشتر می کنید.ویدئوهایی که نحوه ی عمل کارگر را تشریح می دهند، نام برند را در صنعت مربوطه ماندگار می کنند۳- موتورهای جست وجو عاشق ویدئو هستند

موتورهای جست وجو به قفا محتوایی هستند که تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می کند. هیچگاه چیز به اندازه ی ویدئو، کاربران را به مدت بیشتری تو صفحات وب سایت نگه نمی دارد. همچنین نباید یوتیوب را بوسیله عنوان دومین سواری جستجوی بزرگ بعد از گوگل، فراموش کنیم. چنانچه ویدیوهای بازاریابی را علاوه به خشکی امدن وب سایت، در یوتیوب همچنین آپلود کنید، به ظن بیشتری داخل نتایج موتورهای جست وجو دیده می شوید. بوسیله علاوه چنانچه ویدئو خود را در شبکه های اجتماعی همچنین پروموت کنید، شانس دیده شدن شما از این سقف نیز بیشتر می شود.۳- تکثیر اعتمادسازی و اعتبار برند

ویدئو راهی عالی برای ساخت شخصیت برند» است و به شما امکان می دهد با بینندگان ارتباط برقرار کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید. ۹۰ درصد از کاربران معتقدند که ویدیوهای محصول، تو فرایند ی غرض گیری آن ها مفید واقع می شوند. هرچه ویدیوهای بیشتری درزمینه ی آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان تولید کنید، محور های اعتماد به برند را تقویت می کنید. همان طور که می دانید، اضافه متکی مخاطبان در صنعتی بازاریابی معادل است با افزایش فروش.۴- ویدئو گمان به ابونمان گذاری محتوا را ارتفاع می برد

باید این واقعیت را بپذیریم که تو عصر ویدیوهای ویروسی زندگی می کنیم (بازاریابی ویروسی). ۹۲ درون صد از مصرف کنندگان ویدیوهای موبایل، فیلم هایی را که می بینند، با دیگران به ابونمان می گذارند. پس شما فرصت انعام داخل اختیاردارید تا با ویدیوهای جالب و سرگرم کننده، همه چیز را درون مورد شرکت خویشتن نشان دهید.۵- ویدئو از ROI بالایی برخوردار استمقالات مرتبط:ویدئو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش های بازاریابیآموزش بازاریابی دیجیتال، پاره نهم: راهنمای جامع ایمیل مارکتینگ

۸۳ درصد از کسب وکارها معتقدند که ویدئو، قیمت بازگشت سرمایه ی زبر العاده ای دارد. گرچه ویدئو ساده ترین و مناسب ترین راه تولید محتوا نیست، ولی داخل طول زمان ارزش و بازدهی برجسته خود را نشان می دهد. از طرف دیگر، ابزارهای آنلاین تصحیح ویدئو، دائماً در حال گشایش هستند و مصرف از آن ها هرروز مقرون به صرفه نمدار می شود. شما درون حال حاضر با گوشی هوشمند خویشتن نیز می توانید ویدیوهای تزیین بسازید.

نکته ی بنیانی: نیازی ازاله که حتماً ویدیوی بی نقصی بسازید. محتوای سناریو بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

ویدئو مارکتینگ برای چه تصرف وکارهایی ارزان است؟

پاسخ این سؤال ابکی نیست: همه ی تصرف وکارها. صرف کردن نظر از اینکه چه محصولی تولید می کنید و در چه صنعت یا بازاری در حال هم چشمی هستید، ویدیوها برای بازاریابی وب سایت خواه وبلاگ شما ابزاری ضروری به شما می روند. اگر تاکنون خراج ی مثبتی از بازاریابی ویدیویی نگرفته اید، احتمالاً روی گزینه ی اشتباهی دست گذاشته اید. همان طور که تو ادامه ی این پیغام خواهید دید، بازاریابی ویدیویی از گنجایش های مختلف، به قسمت قسمت کردن های کاملاً متنوعی تقسیم می شود.گوناگون بازاریابی ویدیویی

پیش از آنکه فیلم برداری را فاتحه کنید، باید نوع ویدیوی موردنظر خویشتن را پدیدار کنید. فهرست زیر در مرحله ی اول به شما معاون می نرم تا انتخاب مناسبی داشته باشید:۱- دمو

ویدیوهای دمو (Demo Videos) نشان می دهند که محصول شما چگونه امر می نرم. در ویدئو دمو، شما بینندگان را تو یک تور کند افزاری همراهی می کنید و نحوه ی استفاده از علیه را توضیح می دهید. خواه دشت فیزیکی را جعبه گشاییو آزمایش می کنید.۲- ویدیوهای برند

ویدیوهای برند معمولاً به نشانی بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بزرگ زیرفون ساخته می شوند و دیدگاه، مأموریت خواه محصولات و خدمات سطح بالای باهم اتحاد کردن را نمایش می دهند. هدف از فیلم های برند، ساختن آگاهی داخل تک شریک شدن و جذب مخاطبان مرام است.۳- فیلم رویدادها

اگر تصرف وکار شما میزبان یک کنفرانس، میزگرد، حامی مالی یا هر جنس رویداد دیگری است، می توانید مصاحبه های جالبی ترتیب دهید و از آن ها، یا از سخنرانی های باکیفیت تصویربرداری کنید.مقاله مرتبط:چهار ایده بخاطر بازاریابی ویدئویی۴- مصاحبه با کارشناسان

مصاحبه با کارشناسان تویی یا رهبران فکری صنعت، یک سیاق برجسته برای اعتمادسازی و علامت دادن اعتبار برند به مخاطبان هدف است. اینفلوئنسرهای صنعت خود را خبر کنید و صرف کردن دیدن از اینکه دیدگاه موردنظر شما را به ابونمان می گذارند یا خیر، نظرات و مباحثات آن ها را بوسیله مخاطبان نشان دهید.

۵- فیلم های آموزشی

ویدیوهای آموزشی می توانند نکات جدیدی بوسیله مخاطبان شما یاد بدهند، خواه بخاطر نمایش ی اطلاعات بیشتر درون تک کسب وکار و راه محلول های شما ساخته شوند. بوسیله علاوه تیم های فروش و خدمات همچنین در زمان کار با مشتریان، از این فیلم ها استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که ویدئوهایی که نحوه ی ارتکاب کاری را توضیح می دهند، نام برند را درون صنعتی مربوطه ماندگار می کنند.۶- ویدیوهای توضیحاتی

این ویدیوها باید به مخاطبان علامت دهند که چرا به محصولات یا خدمات شما احتیاج دارند. بسیاری از فیلم های توضیحی، روی یک سیر تخیلی پرسونای مشتری تمرکز می کنند که پی یافتن وضع حلی بخاطر یک مشکل است. این شخص با خرید محصولات یا خدمات شرکت، مسئله را برطرف می کند.۷- فیلم مطالعات موردی و منشور مشتریان

مخاطبان بالقوه، می خواهند اطمینان پیدا کنند که محصول شما می تواند مشکل آن ها را حل کند. یکی از بهینه گونه های اثبات این موضوع، ساخت ویدیوهای مطالعات موردی است که مشتریان وفادار و خشنود شما را بوسیله تصویر می کشد. این افراد بهترین پشتیبانان و مدافعان شما هستند. این مشتریان جلوی دوربین، چالش های خویشتن را یادآوری می کنند و توضیح می دهند که شریک شما چگونه به آن ها کمک کرده است.۸- فیلم های حی

ویدیوهای زنده خواه لایو، پشت صحنه و چشم انداز خاص شرکت را به مخاطبان نشان می دهند. فیلم های زنده، نرخ و مدت تعاملات را به شدت تکثیر می دهند. مدت زمانی که کاربران برای تماشای ویدیوهای زنده صرف می کنند، ۸.۱ برابر ویدیوهای عادی است. فیلم حی ی مصاحبه ها، خطبه ها و رویدادها، مخاطبان را تشویق می کند که نظرات خویشتن را ارسال کنند و سؤالات بیشتری بپرسند.۹- پیام های انحصاری

ویدئو می تواند به روش بسیار خلاقانه ای بخاطر امتداد ی مکالمه یا پاسخ اعطا کردن به افراد (ازطریق ایمیل خواه سایر کانال ها) تحول شود. شما می توانید بوسیله معاون نرم افزارها یا ابزارهای آنلاین، وصیت های انحصاری سازی شده را در قالب ویدئو آماده کنید. این فیلم ها تجربه ای مطبوع و منحصربه فرد به مخاطبان شما عرضه می دهند و آن ها را بوسیله سمت عروج خریدار هدایت می کنند.همه ی غرض هایی که تو کشش فرایند تولید ویدئو اتخاذ می شود، به مرام ویدئو بازمی گردد، یعنی اقداماتی که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو ارتکاب دهند

فرایند تولید ویدئو

قبل از برنامه ریزی، ضبط یا ویرایش، باید هدف تولید ویدئو را مشخص کنید. زیرا که همگی ی غرض هایی که تو طول فرایند تولید ویدئو اتخاذ می شود، به هدف ویدئو و اقداماتی بازمی گردد که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو عمل دهند. چنانچه با تیم بازاریابی روی یک هدف واحد به توافق نرسید، در دام فیلم برداری و بازنویسی مجدد و بهسازی های فراوان محبوس می شوید و زمان زیادی را از دست می دهید.مخاطبان هدف چه کسانی هستند؟ پرسونای خریدار موردنظر شما چیست؟ شاید پاسخ این سؤال، پرسونای خریداران معمول باهم اتحاد کردن شما باشد.شعار پروژه چیست؟ آیا می خواهید میزان آگاهی از برند را اضافه دهید، خواه برای یک رویداد بلیت بیشتری بفروشید، یا دشت جدیدی عرضه کنید؟ درنهایت از مخاطبانی که ویدئو را دیده اند، چه انتظاری دارید؟ویدئو در کجا به نمایش درمی آید؟ در یک شبکه ی اجتماعی، یا پشت صفحه ی فرود؟ شما باید از آغاز کار، یک مکان کمال مطلوب را برای این امر تعیین کنید. بعدها می توانید ویدئو را در کانال های دیگر همچنین بازنشر دهید. مکان هدف، جایی است که به احتمال بیشتری مخاطبان ویدئو را کشف و مشاهده می کنند.زمان مورد امید برای تکمیل پروژه: همیشه کار خود را با یک واحد فشار هوا زمانی مطلع کنید. ویدیویی که آماده سازی آن چند ماه طول می کشد، به بودجه و محدوده ی خلاقیت متفاوتی نسبت به یک ویدیوی چندروزه حاجت دارد.چقدر بودجه در اختیاردارید؟ تولید ویدئو می تواند م پرهزینه باشد، اما وماً این نعوظ نیست. بودجه ی حکم را تنظیم کنید، تحقیقات لازم را انجام دهید و پارامترهای واقع بینانه ای را روبرو کنید، مخصوصاً پیش از آنکه به سؤال بعدی پاسخ بدهید.مقاله مرتبط:مراحل افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابیاامات خلاقانه ی ویدیوی شعار چیست؟ باتوجه به بودجه، مهارت ها و منابعی که در اختیاردارید، در مورد موانع خلاقانه ی محتمل، فکر کنید. آیا برای گرافیک Lower Third  به یک طرح ریز نیاز دارید؟ آیا قصد دارید یک ویدئو انیمیشن یا یک فیلم زنده بسازید؟

کود ۱: اسکریپت خواه متن فیلم نامهنباید بیننده را عاشق نگه دارید تا در لحظات پایانی به منظور ویدئو معلول ببرد

اکثر ویدیوهای تجاری به یک اسکریپت حاجت دارند. بخاطر نوشتن فیلم نامه، کار را بوسیله همان قاعده ای آغاز کنید که گویی یک پست وبلاگ را می نویسید. به این ترتیب شروع طرح کلی داستان معلوم می کنید. سپس نکات کلیدی را فهرست کرده و به عارض منطقی مرتب کنید.

نکته ۱: نباید بیننده را مشتاق نگه دارید تا در لحظات پایانی به منظور ویدئو پی ببرد.

نکته ۲: صوت ویدئو باید محاوره ای باشد. جملات پیچیده، اصطلاحات تخصصی و عبارات رسمی را بوسیله حداقل برسانید.

جنین ی ۲: خودی دوربین ها

بسیاری از کسب وکارها به علت عدم اطمینان از برگ خود، تجربیات ویدیویی را کنار می گذارند. اما یادگیری فیلم برداری وماً خسته کننده نیست، مخصوصاً که شما به ظن زیاد، یک دوربین ارزان به همراه دارید: دوربین موبایل.

پیش از اینکه فیلم برداری با دوربین موبایل را ابتدا کنید، اطمینان مولود کنید که فضای ذخیره سازی کافی دراختیار دارید. داخل بخش تنظیمات، دریافت اعلان های مختلف در طول فیلم برداری را غیرفعال کنید. گوشی را به عارض افقی تنظیم کنید و به وزن ی کافی بوسیله سوژه ی موردنظر نزدیک شوید. شعار این است که از ویژگی زوم استفاده نکنید، چون کیفیت ویدئو کاهش پدیدار می کند. برای اینکه فیلم برداری بهتری داشته باشید، اول انگشت خود را روی سوژه بگذارید تا کلمات AE/AF Lock را مشاهده کنید. داخل این حالت وقتی دوربین را به حالت تصویربرداری دگرگونی می دهید، دوربین به صورت خودکار روی چیز پهن تطبیق می یابد.

همچنین تا قطع ممکن از فلش گوشی استفاده نکنید. تقلا کنید نور محیط را به قانون ای انتظام کنید که همگی چیز طبیعی بوسیله رویت برسد.اگر منابع روشنایی شما کم است، روی نورپردازی های مناسب ارج سرمایه گذاری کنید.



دوربین های Prosumer: این دوربین ها درواقع پل بین دوربین های کامپکت و دوربین های پیشرفته تر هستند. دوربین های Prosumer بخاطر افرادی ارزان اند که ویدیوهای بیشتری بسازند، اما درعین حال گزینه ی پرونده بلافاصله را اندوه ضروری می دانند. اغلب این دوربین ها لنز ثابتی دارند که حکم با آن ها را ساده نمدار می درنگ.

دوربین های صنف ای مانند DSLRها: این دوربین ها امکان تنظیمات شخصی در سطحی دقیق را مجهز می کنند. هنگامی که با دوربین حرفه ای کار می کنید، می توانید از لنز متناسب با بور ی کانونی مطلوب استعمال کنید. دوربین های DSLR تو عنصر برای عکاسی نقشه کشی شده اند، م کوچک هستند و با طیف گسترده ای از لنزها سازگاری دارند. چنانچه درنهایت DSLR را تفویض کنید، قبل از ابتدا فیلم برداری باید با فدایی از تنظیمات همانند مقدار فریم، سرعت شاتر، ISO، دیافراگم و تعادل فام آشنا شوید. زمانی که در مورد تنظیمات دوربین بررسی می کنید، حتماً دوربین را نزدیک خویشتن داشته باشید چون تنظیمات دستی بدون تست کردن، کاملاً انتزاعی است.

وعده ی ۳: استودیو

زمانی که می خواهید استودیو داخلی شرکت را آماده کنید، هزینه ها به سرعت تکثیر می یابند. شما بی نهایت زود باخبر می شوید که نه تنها به دوربین، بلکه بوسیله سه پایه یا تریپاد، نور، میکروفن و متاع دیگری حاجت دارید. تسریع نکنید. اگر دانش متخصص بیشتری کسب کنید، مسبوق می شوید که واقعاً نیازی بوسیله امکانات پرهزینه ندارید. گزینه های مقرون به صرفه و نیز ساخت شخصی رخت جایگزین بوسیله شما دستیار می کند فیلم های بیش باکیفیتی تولید کنید.مقاله مرتبط:بهینه و مفیدترین راه های استفاده از بازاریابی ویدئویی

تجهیزات محور ای: صرف نظر از اینکه با دوربین موبایل فیلم برداری می کنید یا دوربین صنف ای، قدیم از یک تریپاد کاربرد کنید تا تصویربرداری یکنواخت و باثباتی داشته باشید. باتری ها و ذهن ی SD کارت دوربین را فراموش نکنید. زیرا ضبط تصویر، باعث می شود هر دو آیتم زننده نم از عکاسی به عاقبت برسند. هرگز به میکروفون داخلی دوربین اکتفا نکنید. میکروفون تویی بوسیله وزن کافی قدرتمند نیست که بتواند صدای مطلوبی ضبط کند. در معاوضه شما باید چندین قطعه تجهیزات صوتی باکیفیت را مهیا کنید. یکی دیگر از عناصر ضروری تصویربرداری، نور است. متد سنتی تنظیم نور که به ویژه برای مصاحبه ها مورداستفاده راحتی می گیرد، نورپردازی سه نقطه ای معروفیت دارد. تو این روش تلالو اصلی را تو زاویه ی ۴۵ درجه نسبت به سوژه انتظام می کنید و نور پرکننده یا Fill Light را نیز با زاویه ی ۴۵ درجه ضد نور پا بر جا قرار می دهید تا از خلق کردن سایه جلوگیری نرم. نور سوم، نوری است که از رفعت و پشت به سوژه می تابد و باعث می شود او از پس زمینه جدا بوسیله نظر برسد.

اطمینان نتیجه کنید که اتاق فیلم برداری، بیش خالی نیست. در رخساره نیاز رخت دیگری قرین مبل ها و صندلی های بیشتر و یک کتابخانه را به حجره استودیو اضافه کنید تا اکو کاهش جلوه گر کند.

جنین ی ۴: آماده کردن سوژه

قرار اخذ جلوی دوربین، همیشه به بخشی آمادگی نیاز دارد. بهتر است سناریوی ویدئو را داخل همان آغاز فقره به سوژه ی موردنظر تحویل دهید، اما به او بگویید که نیازی نیست همه چیز را حفظ یواش. در عوض یک لپ تاپ را زیرخط چشم دوربین استراحت دهید و متن را به پاراگراف های ظاهر تقسیم کنید. هر قسمت را در یک نوبت فیلم برداری کنید. تو طول تصویربرداری، انتقادات سازنده ی خود را به سوژه ارائه دهید ولی درعین حال هربار او را وسوسه کنید و استرس یا فشاری بوسیله او خبردار نکنید. بهتر است بازخورد را زمانی ارائه دهید که دوربین در حال فیلم برداری نیست.مرحله ی ۵: ویرایش و موسیقی

این روزها امانت به سطح مهارت، بودجه و سیستم عامل، نرم افزارهای مختلفی برای تصحیح ویدئو وجود دارد. این نرم افزارها به شما اجازه می دهند کلیپ های خویشتن را برش بزنید، برای آن ها عناوین، موسیقی، جلوه های ویژه و فیلتر مناسبی انتخاب کنید و رنگ های پایه ای را تصحیح کنید. پند می کنیم خودتان را با ابزارهای پیشرفته سردرگم نکنید. نرم افزارهای تو دسترس، همه ی احتیاج شما را بخاطر ویرایش یک ویدیوی بازاریابی برآورده می کنند. وعده ی انتخاب موسیقی را نیز دست کمینه نگیرید، زیرا موسیقی مستقیماً احساس و خواست بیننده را دامن تأثیر قرار می دهد و تفاوت یک پروژه ی آماتور و یک کار صنف ای را مشخص می درنگ.

 تجزیه وتحلیل نتایج

هنگامی که می خواهید ویدئو را تو نیکوترین کانال ها منتشر کنید، باید عناوین، توصیفات و متاداده ی ویدئو را بهینه سازی کنید. بوسیله طورکلی، ویدئو نیز مانند هر محتوای دیگری، مستم رعایت کردن قوانین سئو است. بوسیله علاوه بسته به اینکه ویدئو را صرفاً برای صفحه ارائه موبایل آماده می کنید یا می خواهید آن را در ورقه ی فرود وب سایت منتشر کنید، به تصحیح و تنظیمات متفاوتی احتیاج دارید.

همان طور که در توضیحات تجزیه وتحلیل کمپین های بازاریابی آنلاین گفتیم، تو ویدئو مارکتینگ تیمار باید نتایج محتوای خود را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهایی شبیه Google Analytics واقف می شوید که گوگل وب سایت شما را چگونه رتبه بندی می کند. همچنین می توانید تعداد بازدیدهای ویدیوی موردنظر را پیگیری کنید.

چنانچه یک ورق فرود ویژه بخاطر محتوای ویدئوی ایجاد کرده باشید، به راحتی متوجه می شوید که این محتوا تا چه کمیت در فعالیت های سایت مؤثر است. باتوجه به اینکه صفحات فرود حاوی ویدئو، ارج تعاملات را حدوداً چهار تا هفت طبق افزایش می دهند، باید بازدهی سزاوار سرزنش توجهی را شاهد باشید.

در مرحله ی پس ازآن شمار های رسانه های مدنی شرکت را بررسی کنید و ببینید کدام ویدئو، چندین بار بوسیله اشتراک گذاشته شده، ریتوییت شده یا در یوتیوب دیده شده است. مسئله نتایج را تو یک شایسته کردن اختصاص از روز و یک روز از هفته زیر نظر بگیرید. این داده ها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید هنگام ارسال و به تعهد پرداخت گذاری ویدئو، بهتر انجام کنید.

سوابق و داده های همه ی ویدیوها را نگه داری کنید. در طول زمان با مقایسه ی این ضبط ها بیدار می شوید که کدام نوع ویدئو، بازخورد بهتری از مخاطبان شعار شما گرفتن می درنگ و بازدهی بیشتری برای برند دارد.بیشتر بخوانید:هرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانیدهمه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از نو شناختهرآنچه باید در مورد هویت برند بدانیدهرآنچه باید درون تک آگاهی از برند بدانیدمحتوای تولیدشده کاربر؛ راهی مقرون به صرفه و تأثیرگذار بخاطر بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها