تسلط بر مهارت جدید (ورزشی، ابزاری، هنری و.) بوسیله زمان و آموزش نیاز دارد. هرچند می دانیم عدد سالم می تواند این احاطه ها را یاد بگیرد، چگونگی توسعه ی عدد به سرود ایجاد رفتارهای متاخر مرتبط با آن مهارت ناشناخته مانده است. کسب دانش درباره ی مدارهای خشمناک پشت صحنه ی این رفتارها ممکن است با خلق اقتدار بازآموزی کارهای روزمره در افراد دستخوش آسیب مغزی موجب بهبود چونی زندگی آن ها شود.

پژوهشگران علامت داده اند هنگام یادگیری احاطه جدید درون بلندمدت، الگوهای متاخر فعالیت عصبی در مغز ایجاد می شوند و وفاق سببی بین این الگوها و قابلیت های رفتاری متاخر حیات دارد. نتایج این پژوهش در رومه ی PNAS منتشر شده است. امیلی اوبی، یکی از پژوهشگران مطالعه گفت:ما از رابط مغز و کامپیوتر (BCI) استفاده کردیم که ربط مستقیم را بین فعالیت خشمناک شرکت کننده و لول مکان نمای کامپیوتر ایجاد می کند. هنگامی که خجسته های رزوس درحال انجام مستمری ای بودند که به حرکت مکان نمای کامپیوتر نیاز داشت، توانستیم فعالیت حدود ۹۰ واحد عصبی را در منطقه ی بازویی قشر حرکتی بدوی ی مغز ثبت کنیم.مقاله های مرتبط:کشف یک جنس متاخر از ارتباطات عصبیهمگام شدن کندرو عدد با اطلاعات جدید به چه صورت اجرا می گیرد؟مغز چگونه با صحبت کردن با خود آموزش می بیند؟

به منظور بررسی احتمال ایجاد الگوهای جدید فعالیت خشمناک هنگام یادگیری، این حیوانات برای پرورش مهارت جدید تشجیع شدند و الگوهای فعالیت عصبی آن ها پس از مهارت بر مهارت متاخر با الگوهای قبل از یادگیری مقایسه شد. البته همچون یادگیری بیشتر تسلط های دیگر، این حکم نیز بوسیله چند جلسه محک و آموزش نیاز داشت و این حیوانات پس از یک هفته، نحوه ی کنترل جا نما را یاد گرفتند.

نتایج بررسی ها نشان می رحم الگوهای جدیدی از فعالیت عصبی درون عدد آن ها شکل گرفته و این الگوها همان چیزی بود که به میمون ها دستیار می کرد وظیفه ی متاخر را اجرا دهند. می توان گفت فرایند احاطه آدم بر تسلط جدید نیز دربرگیرنده تشکیل الگوهای جدید فعالیت خشمناک می شود. بایرون یو، یکی دیگر از پژوهشگران مطالعه می گوید:اگرچه مشغول معاینه این شهریه ی اختصاص درون حیوانات آزمایشی هستیم، اعتقاد داریم این فرایند احتمالا همان فرایند چگونگی یادگیری مهارت بوسیله وسیله ی عدد است. احاطه انگشتان بخاطر نواختن قطعه ای پیچیده روی پیانو را درون نظر بگیرید. قبل از تمرین، مغز شما ممکن است نتواند الگوهای فعالیت مناسب بخاطر تولید حرکات ارزان انگشتان را تولید درنگ.

استیون چیس می گوید:فرض می کنیم تمرین گسترده موجب خلق کردن اتصالات سیناپسی جدید و بوسیله طورمستقیم ترقی ی الگوهای متاخر فعالیت عصبی می شود که اقتدار های متاخر را امکان پذیر می نرم. فکر می کنیم این موضوع برای هر فردی مصداق دارد که می خواهد مهارتی یاد بگیرد؛ چه اینکه او فردی فلج باشد که بخواهد مصرف از رابط عدد و کامپیوتر را یاد بگیرد یا ویژگی باشد که دچار سکته شده و می خواهد عملکردهای حرکتی غریزی خود را باردیگر بوسیله مشت آورد. اگر بتوانیم مستقیما مغز را هنگام یادگیری حرکتی مشاهده کنیم، شاید بتوانیم استراتژی های بازخورد تندخو را نقشه کشی کنیم که بتوانند فرایندی را تسهیل کند که به تشکیل الگوهای فعالیت عصبی جدید منجر می شود.بیشتر بخوانید:نتایج پژوهشی مأیوس کننده: اینترنت قاتل ذهن کاربران استبازیابی حافظه با کاربرد از تحریک الکتریکی مغزایمپلنت مغزی گوگل، یادگیری را آسان می کندیافته جدید: تایید ارتباط بین روده و عدد در بیماری اوتیسمرشد سلول های مغز در طولانی عمر ادامه دارد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها